براى این که سلامت جسمانى و روانى کودکان، دانش‌آموزان، اطرافیان و خودمان حفظ شود، باید سعى کنیم با شناسایى عوامل مؤثر بر شادى، موجبات تقویت عوامل مثبت و تقلیل عوامل منفى مؤثر بر شادى را فراهم کنیم.

 

از آن جا که شادى بزرگترها عامل مؤثر در شادى و نشاط کودکان است و اولیا و مربیان غمگین نمى توانند فرزندان و دانش‌آموزانى شاد تربیت کنند، با ارائه نظام اعتقادى درست براى دستیابى به شادى، مى توان به افزایش شادى در میان افراد جامعه کمک کرد. به این ترتیب مردم مى توانند تغییرى مثبت در زندگى خود به وجود آورند، احساس پیشرفت و لذت در زندگى داشته باشند و به شادى دائمى دست یابند و فقط در این صورت است که مى توانند شادى را در وجود فرزندانشان نیز پرورش دهند.

                                             

 

سیراب نشدن فرزندان از محبت و عاطفه کافی، بی تعادلی روحی و روانی را به‌دنبال دارد. ناآشنایی خانواده‌ها با روش‌های مؤثر تعلیم و تربیت را می‌توان با آموزش احساس مسئولیت در برابر خود، خانواده، واقع بینی همراه با نگرش مثبت، تقویت روحیه همکاری و کار گروهی، آموزش مهارت‌های زندگی، تقویت مهارت ادراکی و. به کمک تمامی دست‌اندرکاران محیط آموزش تا حدود زیادی حل کرد تا در نهایت محیطی شاداب و البته قانونمند ایجاد شود و فرزندانی مفید، هدفمند و کاربردی پرورش یابند.‏                         




چگونه می توان محیط مدرسه را به محیطی با نشاط وشاد تبدیل نمود.   ,شادى ,مؤثر ,توانند ,تربیت ,عوامل ,    ,غمگین نمى ,نمى توانند ,مربیان غمگین ,اولیا ومنبع

پرسش مهر ۹۹-۹۸؛ آیا محیط مدرسه دلپذیر، دلخواه و شاد است؟

روزی شاد و متفاوت در مدرسه توسط دانش آموزان با اولیای خود

پیشنهاد به مشاوران، مربیان پرورشی

راهکارهای مناسب جهت شاداب سازی مدارس

معلم شاد و با روحیه

مدرسه شاد و با روح

اولیا و مربیان غمگین نمى توانند فرزندان و دانش‌آموزانى شاد تربیت کنند

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آقای کاغذ دیواری خريد کفش کتونی ارزان قیمت رنگ ترکیبی فیک مارک دار 2021 اخبار فوتبالی وبلاگ تجهیزات شبکه nicolassmdqib372 Webbplats mohajeratcompany خرید پارکت ارزان قیمت دانلود آهنگ سحر موزیک بهترین خرید کاغذ دیواری مرجع تخصصی حوزه سلامت